Varför kan jag inte använda min mobil när jag är inom EU/länder? Jag kan inte ringa eller använda internet. Vad är det det fel. Fungerade bra när jag hade andra leverantörer men inte hoss er😡😡😡
Varför kan jag inte använda min mobil när jag är inom EU/länder? Jag kan inte ringa eller använda internet. Vad är det det fel. Fungerade bra när jag hade andra leverantörer men inte hoss er😡😡😡
Hej
självklart ska ditt abonnemang och telefon fungera när du befinner dig utomlands. För att kunna hjälpa dig behövs lite mer information:
- Visar din mobil att du har täckning, samt vilken operatör står det att du är ansluten till?
- Har du aktiverat dataroaming i inställningarna?
- I vilket land befinner du dig?
- Vilken telefonmodell är det du har?
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑