Min surf tar slut snabbt

  • 27 June 2022
  • 3 svar
  • 646 visningar

Hej! Min surf tar slut varje månad och jag fyller på i slutet av månaden. Detta har gjort mig riktigt förbannad då en säljare från er såg över min surf och rekommenderade en lösning där jag skulle få mer surf och ändå så blir det detta problem.

 

Min fråga är då…när ska ni sluta lura av era kunder på pengar och inte mixtra med vår surf? Det är ju trots allt inte bara jag som har det här problemet 


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej , @EricM  Tråkigt att höra att din surf ofta tar slut. Det kan vara så att det går åt mer surf av flera anledningar utan att man tänker på det . Men kika länken nedan. Om du ofta tar slut på surf , så är de nog värt och se över din surfpott och öka den . Så det blir billigare för dig än att köpa extra varje månad som är betydligt dyrare .

 

 

Så skulle rekommendera dig att ta ett snack med kundservice , och se över så du har en surfpott som passar dig helt enkelt .

 

Mvh F

Hur blev slut på min surf på en dag när jag använde bara samtal och lite instagram .

på en halva dagen 52 GB blev slut  och jag tvungen att köpa 5GB nya surf

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Samirmohseni 

Det är svårt att kunna se vart surfen har gått till , då det inte verkar finnas några bra verktyg för det.

Apple har så man kan se bara “ total förbrukning” och per app ,  men då måste man nollställa för att få rätt med datum.

På Android verkar det iaf finnas så man ser total användning per månad . Det kan vara så att man kan se även för specifik app / system .Men är inte säker , då jag själv inte har Android telefon.

https://www.mobilabonnemang.nu/artiklar/hur-tar-man-reda-pa-surfmangd

/F

Svara