Besvarat

Mitt förnyade abonnemang

  • 2 September 2018
  • 1 svar
  • 143 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
i hej förnyade mitt abonnemang hos er nu o tog en ny lur, när ja beställde den sa han att det var kampanj på att man skulle få dubbla surfen o om ja inte missminner mej skulle den hamna på 12 gb i månaden på mitt lur abonnemang... har ff på mitt 3 sidan inte fått uppdaterat från 5 gb till denna, har det med att göra att man förnyade abonnemanget tidigare.. o då får betala dubbelt samt att man inte får tillgång till den större mängden surf.... vore tacksam för svar

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Tristan 2 September 2018, 23:55

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej tette!

Till att börja med rekommenderar jag dig att ta bort namn och mobilnr från ditt inlägg.
3 Community är öppen för alla kunder och det är alltså inte bara anställda som ser dina uppgifter.

När det gäller abonnemangsförändringar brukar de träda ikraft först när den nya mobilen skickas till dig, så om du inte har fått besked om leverans än får du invänta ändringen av abonnemanget.

Ifall du redan har fått din nya mobil med posten eller har förlängt i butik rekommenderar jag dig att först titta på din kopia av abonnemangsavtalet, där ska du kunna läsa ut vad du har för abonnemang och om extra surfmängd ingår, för att därefter ta kontakt med Kundservice. De kan se dina uppgifter och hjälpa dig rätta till eventuella felaktigheter.

Svara