hej jag fick hem min nya telefon häromdan som jag har beställt via eran hemsida! Min bindningstid skulle gå ut nu i dagarna och därför har jag nu förlängt min bindningstid med er! När jag beställde min mobil så var det en slags ”deal” så telefonen skulle kosta 200:- per månad samt abonnemang 399:- sammanlagt alltså 599:- /månad! Men när jag fick min telefon så fanns dt ett svarskuvär med och en lapp som man skulle fylla i.. där stod dt att jag skulle betala 729:-/ månad och dt är absolut inte det jag har bestämt med er, tacksam för svar!
//Magnus F
Sida 1 / 1
Hej,
har du dubbelkollat så att det inte är någon rabatt eller så som anges på avtalet också?
Om abonnemangsavtalet inte stämmer kan du ringa till 3s kundservice på vardagar 8-18 så kan de hjälpa dig att se över detta. Du når dem på 0735-300 400.
har du dubbelkollat så att det inte är någon rabatt eller så som anges på avtalet också?
Om abonnemangsavtalet inte stämmer kan du ringa till 3s kundservice på vardagar 8-18 så kan de hjälpa dig att se över detta. Du når dem på 0735-300 400.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.