Besvarat

Mitt nya abonnemang

  • 29 October 2018
  • 1 svar
  • 162 visningar

hej jag fick hem min nya telefon häromdan som jag har beställt via eran hemsida! Min bindningstid skulle gå ut nu i dagarna och därför har jag nu förlängt min bindningstid med er! När jag beställde min mobil så var det en slags ”deal” så telefonen skulle kosta 200:- per månad samt abonnemang 399:- sammanlagt alltså 599:- /månad! Men när jag fick min telefon så fanns dt ett svarskuvär med och en lapp som man skulle fylla i.. där stod dt att jag skulle betala 729:-/ månad och dt är absolut inte det jag har bestämt med er, tacksam för svar!

//Magnus F
icon

Bäst svar av Pettersson 30 October 2018, 10:45

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

har du dubbelkollat så att det inte är någon rabatt eller så som anges på avtalet också?

Om abonnemangsavtalet inte stämmer kan du ringa till 3s kundservice på vardagar 8-18 så kan de hjälpa dig att se över detta. Du når dem på 0735-300 400.

Svara