Skip to main content
Besvarat

Mitt nya abonnemang

  • 29 oktober 2018
  • 1 svar
  • 163 visningar

hej jag fick hem min nya telefon häromdan som jag har beställt via eran hemsida! Min bindningstid skulle gå ut nu i dagarna och därför har jag nu förlängt min bindningstid med er! När jag beställde min mobil så var det en slags ”deal” så telefonen skulle kosta 200:- per månad samt abonnemang 399:- sammanlagt alltså 599:- /månad! Men när jag fick min telefon så fanns dt ett svarskuvär med och en lapp som man skulle fylla i.. där stod dt att jag skulle betala 729:-/ månad och dt är absolut inte det jag har bestämt med er, tacksam för svar!

//Magnus F

Bäst svar av Pettersson

Hej,

har du dubbelkollat så att det inte är någon rabatt eller så som anges på avtalet också?

Om abonnemangsavtalet inte stämmer kan du ringa till 3s kundservice på vardagar 8-18 så kan de hjälpa dig att se över detta. Du når dem på 0735-300 400.
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 30 oktober 2018
Hej,

har du dubbelkollat så att det inte är någon rabatt eller så som anges på avtalet också?

Om abonnemangsavtalet inte stämmer kan du ringa till 3s kundservice på vardagar 8-18 så kan de hjälpa dig att se över detta. Du når dem på 0735-300 400.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies