Besvarat

Mobildata slut

  • 19 oktober 2018
  • 1 svar
  • 154 visningar

Hej! Min mobildata är slut. Mitt abonnemang och pott99 abonnemanget delar data. Vi har över 500 gb här hemma. Varför har surfen tagit slut? Kan ni hjälpa mig? Mvh Erica

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Nils 22 oktober 2018, 09:31

Hej @Ericakessen!

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Du kan se över hur mycket surf du har utnyttjat direkt på Mitt3. Om det är så att du har surf kvar på bredbandet kan det vara just den delade datan som inte har blivit aktiverad. Jag hade rekommenderat att du tar kontakt med vår kundservice som kan kika på det åt dig.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Ericakessen!

Varmt välkommen till 3Community! :-)

Du kan se över hur mycket surf du har utnyttjat direkt på Mitt3. Om det är så att du har surf kvar på bredbandet kan det vara just den delade datan som inte har blivit aktiverad. Jag hade rekommenderat att du tar kontakt med vår kundservice som kan kika på det åt dig.

Svara