Svar
Mobilizera / Viggo Mobil
Hej! Jag och min familj är sedan många år kunder hos er. Det jag undrar är dock varför ni som enda större operatör envisas med att ha kvar Mobilizera / Viggo Mobil som återförsäljare, då alla andra seriösa operatörer sedan länge har avslutat sina samarbeten med dem?
Det räcker ju med ett par enkla googlingar för att få reda på vilka skurk/bluffmakare de är.
Ni har i flera andra ämnen svarat att Viggo är återförsäljare, men ändå finns de inte med på er återförsäljarlista: https://www.tre.se/privat/varfor-3/ovrigt/butiker/.
Båda företagen (som dessutom har samma telefonnummer) skryter ju om att de är återförsäljare för er:
http://viggomobil.se/om-oss/
http://www.mobilizera.se/
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Det räcker ju med ett par enkla googlingar för att få reda på vilka skurk/bluffmakare de är.
Ni har i flera andra ämnen svarat att Viggo är återförsäljare, men ändå finns de inte med på er återförsäljarlista: https://www.tre.se/privat/varfor-3/ovrigt/butiker/.
Båda företagen (som dessutom har samma telefonnummer) skryter ju om att de är återförsäljare för er:
http://viggomobil.se/om-oss/
http://www.mobilizera.se/
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Bäst svar av Emanuel
Hejsan Meazury!
Vad tråkigt att du anser att Mobilizera ( numera Viggo Mobil) är en oseriös återförsäljare till oss.Vi har nyligen sett över samarbete med våra återförsäljare och vidtagit åtgärder. Vi lägger mycket resurser och arbetar ständigt för att förbättra och säkra kvalitén tillsammans med våra samarbetspartners. För oss är det viktigt att våra kunder känner sig nöjda och trygga oavsett vart man handlar. Skulle man ha frågor eller funderingar kring sitt köp, så hjälper vi givetvis till.
Jag kikade på återförsäljarlistan som du bifogade och notera precis som du sa att de inte finns med.
Jag kommer att skicka iväg ett mail till berörande avdelning för att se exakt anledning.
Sköt om dig nu!
Vad tråkigt att du anser att Mobilizera ( numera Viggo Mobil) är en oseriös återförsäljare till oss.Vi har nyligen sett över samarbete med våra återförsäljare och vidtagit åtgärder. Vi lägger mycket resurser och arbetar ständigt för att förbättra och säkra kvalitén tillsammans med våra samarbetspartners. För oss är det viktigt att våra kunder känner sig nöjda och trygga oavsett vart man handlar. Skulle man ha frågor eller funderingar kring sitt köp, så hjälper vi givetvis till.
Jag kikade på återförsäljarlistan som du bifogade och notera precis som du sa att de inte finns med.
Jag kommer att skicka iväg ett mail till berörande avdelning för att se exakt anledning.
Sköt om dig nu!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

