Mobilkö

  • 19 February 2019
  • 1 svar
  • 107 visningar

Hej Tre
Kommer fram till kundtjänst på en till två minuter och blir jättebra bemött.
Vidare koppling till abbonemang, också bra. Sedan ska de koppla mig till ett team som bara vägrar att svara. Första gången 28 minuter och andra gången väntar jag nu, 24 minuter och hänger kvar.
You are the next.... Jag måste ha tag på en säljare som inte gjort det han lovat, inte förlänga ett nummer
men gjort det i alla fall.
Jag har tolv års positiv erfarenhet av tre med 5-6 abb i familjen. Tre gånger (det är bra) Har unga heta säljare försökt tjata på mig saker men vi löst det. Denna tredje gång har han sagt att han inte skulle förlänga efter upprepade tydliga frågor. Vad göra??? nu är det 31 minuter o ingen svarar
Mvh Tommy

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hej @Tommy Kopparsjö Alfredsson och varmt välkommen till 3Community!

Jag beklagar verkligen att du fick vänta så pass länge! Fick du hjälp tillslut med ditt ärende? Om några frågor skulle kvarstå rekommenderar jag att du tar kontakt med oss via chat. Du kan chatta med Tre vardagar 08.00 - 17.00 på vardagar och 08.00 - 18.00 på helger.

Svara