Skip to main content
Besvarat

När blev jag kund hos 3?

• 20 mars 2018
  • 4 svar
  • 455 visningar

Frihetlige
Går det att se via personnummer när jag blev kund hos 3?

Bäst svar av JohnDoe

Hej!

Vet inte om du kan se exakt när du blev kund, men på Mitt3 så bör du kunna se avtalen du tecknat med Tre. Om du loggar in på Mitt3, går till "Abonnemang", "Avtal" och sen står där "...avtal du ingått med 3 sedan..."

Osäker på om alla avtal finns med där och exakt hur långt tillbaks det finns kopior, men du kan ju kika! 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 683 kommentarer
  • 20 mars 2018
Om du angav samma mail-adress här som när du tecknade abonnemanget så borde jag hitta svaret med hjälp av det. Vill du att jag kollar upp det?

• Proffs
  • 20 kommentarer
  • Svar
  • 20 mars 2018
Hej!

Vet inte om du kan se exakt när du blev kund, men på Mitt3 så bör du kunna se avtalen du tecknat med Tre. Om du loggar in på Mitt3, går till "Abonnemang", "Avtal" och sen står där "...avtal du ingått med 3 sedan..."

Osäker på om alla avtal finns med där och exakt hur långt tillbaks det finns kopior, men du kan ju kika! 🙂

Frihetlige
  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 20 mars 2018
Erik
kolla gärna, tack!

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 683 kommentarer
  • 20 mars 2018
Givetvis!
Det ser ut som att du har varit kund hos Tre i snart 11 år! 🌠 Sedan 12 april 2007 för att vara exakt.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies