Skip to main content
Besvarat

När får jag min iPhone XS?

• 16 september 2018
  • 42 svar
  • 33681 visningar

Hjälpte inlägget dig med din fråga?
Visa första inlägg

42 svar

Keu80
  • Skillad
  • 49 kommentarer
  • 20 september 2018
O varför ens ha en leveransinfosida när man ändå inte uppdaterar den? Snacka om bortslösade resurser. Hade den som hos konkurrerande företag uppdaterats löpande så hade jag sett en vits med den. Men nu, icke...

• Rookie
  • 5 kommentarer
  • 21 september 2018
Keu80 skrev:
O varför ens ha en leveransinfosida när man ändå inte uppdaterar den? Snacka om bortslösade resurser. Hade den som hos konkurrerande företag uppdaterats löpande så hade jag sett en vits med den. Men nu, icke...

uppdaterades nu! hur ser din ut?

• Rookie
  • 9 kommentarer
  • 21 september 2018
Min är tydligen påväg. Leverans Idag!

Keu80
  • Skillad
  • 49 kommentarer
  • 21 september 2018
@fobbson
ja det tog bara typ 26timmar att uppdatera sidan.
så nu fick jag mitt kolli id.
idag eller måndag. Beroende på PostNörd😂

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 21 september 2018
Nu har min också skickats. Synd att 3 inte skickade den igår eftersom det tar minst en arbetsdag innan paketet är framme... Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller vad säger man?

• Rookie
  • 9 kommentarer
  • 21 september 2018
Tydligen så får jag avi på brev av någon underlig anledning. Men går väl bra att visa appen på uthämtningsstället?

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 21 september 2018
För mig står det att jag får den vecka 40-41, beställde den förra fredag runt kl 5 😞

Keu80
  • Skillad
  • 49 kommentarer
  • 21 september 2018
@Daniel A
om du har allt i appen så behöver du inte ha avin 🙂

• Registrerad användare
  • 2 kommentarer
  • 21 september 2018
Står fortfarande obekräftat för mig, beställde på morgonen den 14/9. Någon annan som det står obekräftat för?

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 21 september 2018
Jag beställde en silver 64gb kl 11:04 och som sagt skickades den idag

• Rookie
  • 5 kommentarer
  • 21 september 2018

• Registrerad användare
  • 2 kommentarer
  • 21 september 2018
Zizou skrev:

xs eller XS max? 64 GB? När beställde du? Står fortfarande obekräftat för mig...beställde kl 10:06 14/9 (Xs svart 64gb).

• Rookie
  • 5 kommentarer
  • 21 september 2018
DS7 skrev:

Zizou skrev:
xs eller XS max? 64 GB? När beställde du? Står fortfarande obekräftat för mig...beställde kl 10:06 14/9 (Xs svart 64gb).

XS 256GB, beställde 09.14 14/9. Kan tänka mig att det var lite högre tryck på 64GB-varianten.

• Rookie
  • 8 kommentarer
  • 21 september 2018
Nu så kom min, xs 64gb guld. 👏🏼

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 21 september 2018
Lite tråkigt att 3 inte la mer krut på att få iväg telefonerna snabbare igår. Den som är på väg till mig fanns garanterat i lager igår också.

• Rookie
  • 5 kommentarer
  • 21 september 2018
Är det någon som beställt på söndag morgon??? Står obekräftad på min leverans 😩 ... xs 64gb silver

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2696 kommentarer
  • 21 september 2018
Min iPhone XS 256GB i guld kom precis till postombudet. Fick ett brev precis. Beställde 14 september 09.10 🙂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies