Besvarat

När får jag min iPhone XS?

  • 16 September 2018
  • 42 svar
  • 33672 visningar


Visa första inlägg

42 svar

Användarnivå 2
O varför ens ha en leveransinfosida när man ändå inte uppdaterar den? Snacka om bortslösade resurser. Hade den som hos konkurrerande företag uppdaterats löpande så hade jag sett en vits med den. Men nu, icke...
O varför ens ha en leveransinfosida när man ändå inte uppdaterar den? Snacka om bortslösade resurser. Hade den som hos konkurrerande företag uppdaterats löpande så hade jag sett en vits med den. Men nu, icke...


uppdaterades nu! hur ser din ut?
Min är tydligen påväg. Leverans Idag!
Användarnivå 2
@fobbson
ja det tog bara typ 26timmar att uppdatera sidan.
så nu fick jag mitt kolli id.
idag eller måndag. Beroende på PostNörd😂
Nu har min också skickats. Synd att 3 inte skickade den igår eftersom det tar minst en arbetsdag innan paketet är framme... Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller vad säger man?
Tydligen så får jag avi på brev av någon underlig anledning. Men går väl bra att visa appen på uthämtningsstället?
För mig står det att jag får den vecka 40-41, beställde den förra fredag runt kl 5 😞
Användarnivå 2
@Daniel A
om du har allt i appen så behöver du inte ha avin 🙂
Står fortfarande obekräftat för mig, beställde på morgonen den 14/9. Någon annan som det står obekräftat för?
Jag beställde en silver 64gb kl 11:04 och som sagt skickades den idag
Användarnivå 1




xs eller XS max? 64 GB? När beställde du? Står fortfarande obekräftat för mig...beställde kl 10:06 14/9 (Xs svart 64gb).
Användarnivå 1

xs eller XS max? 64 GB? När beställde du? Står fortfarande obekräftat för mig...beställde kl 10:06 14/9 (Xs svart 64gb).


XS 256GB, beställde 09.14 14/9. Kan tänka mig att det var lite högre tryck på 64GB-varianten.
Nu så kom min, xs 64gb guld. 👏🏼

Lite tråkigt att 3 inte la mer krut på att få iväg telefonerna snabbare igår. Den som är på väg till mig fanns garanterat i lager igår också.
Användarnivå 1
Är det någon som beställt på söndag morgon??? Står obekräftad på min leverans 😩 ... xs 64gb silver
Användarnivå 7
Emblem +40
Min iPhone XS 256GB i guld kom precis till postombudet. Fick ett brev precis. Beställde 14 september 09.10 🙂

Svara