Hej! Jag fick i måndags 15/7 ett sms från er om att ni saknade betalning för en faktura och därför spärrat mitt abonnemang. Eftersom jag inte betalade inom en timme utan först senare under dagen efter att mina barn var nattade förstod jag att det skulle ta 1 till 2 dagar för spärren att släppa. Grejen är den att det ju nu är torsdag och spärren är kvar. Jag undrar således nu när den kan tänkas släppa?
Mvh Joakim Pettersson
/Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
Sida 1 / 1
Hej,
om betalningen gjordes under kvällen i måndags var nog betalningen 3 tillhanda först på onsdagen och därefter kan det ta någon dag för betalningen att registreras i systemen. Detta gäller om du gjorde betalningen från din bank. Om du gjorde betalningen med kort borde abonnemanget ha låsts upp inom någon timme.
Testa gärna att starta om din telefon idag för att se om det fungerar. Om inte kan du kontakta 3Kundservice som kan se över det vidare. Här finner du kontaktuppgifter.
om betalningen gjordes under kvällen i måndags var nog betalningen 3 tillhanda först på onsdagen och därefter kan det ta någon dag för betalningen att registreras i systemen. Detta gäller om du gjorde betalningen från din bank. Om du gjorde betalningen med kort borde abonnemanget ha låsts upp inom någon timme.
Testa gärna att starta om din telefon idag för att se om det fungerar. Om inte kan du kontakta 3Kundservice som kan se över det vidare. Här finner du kontaktuppgifter.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.