Jag har lämnat in min gamla iphone för att då avdrag på mitt nya abonnemang.
När syns detta på fakturan?
// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Jag har lämnat in min gamla iphone för att då avdrag på mitt nya abonnemang.
När syns detta på fakturan?
// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Halloj Anna, varmt välkommen hit till forumet!
Rabatten ser du först på nästkommande faktura. Detta beror på att våra fakturor är eftersläpande, alltså avser den kommande februarifakturan, perioden för Januari. Lades rabatten in i december, så syns den på denna månads januarifaktura
Hej jag har samma funderingar har köpt ny tel i februari och lämna min gamla tel i samma dag, fick nu andra fakturor för mars och ser inga avdrag för min gamla .
Hej jag har samma funderingar har köpt ny tel i februari och lämna min gamla tel i samma dag, fick nu andra fakturor för mars och ser inga avdrag för min gamla .
Hej!
Jag annar att det kan bero på att lagret ännu ej hunnit hantera det och rabatten isåfall läggs in nu i April, men för att se mer specifikt hur det ser ut för just dig rekommenderar jag att du kontaktar vår kundtjänst. Du kan smidigt chatta med dom här.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.