[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
Visa originalBäst svar av Pettersson
Visa originalHej
--
Vi har nu väntat på nummerflytt i över 2 månader.Vårt förra abonnemang hos Hallon gick ej att flytta då min make stod på numret och det är nu avslutat och vi har bägge identifierat hos i er trebutik i Farsta Centrum då fick vi besked att numret är satt i karantän.Detta kan ju inte stämma vad händer?
Vad händer med vårt nummer mobilnummer som ska flyttas från hallon till tre 079-3354537?
Just nu har vi tillfälligt nummer 073-5430619.
mvh My
Det låter som att du behöver kontakta 3Kundservice som kan se över hur det går med nummerflytten och varför den ej har skett än. Här finns kontaktuppgifter.
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑