Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
En nummerflytt tar 4-6 arbetsdagar. Under tiden nummerflytten pågår så fungerar ditt gamla abonnemang eller kontantkort som vanligt och du får ett tillfälligt mobilnummer på ditt simkort från 3, tills dess att flytten har gått igenom 🙂
Om du har fått ett bekräftelse SMS om att nummerflytten är godkänd bör flytten ske 4-6 vardagar efter det SMSet. Önskar du ett mer exakt datum så kan du ringa till 3 på 0735-300 400.
Här kan du läsa mer om en nummerflytt.
Hej
--
Vi har nu väntat på nummerflytt i över 2 månader.Vårt förra abonnemang hos Hallon gick ej att flytta då min make stod på numret och det är nu avslutat och vi har bägge identifierat hos i er trebutik i Farsta Centrum då fick vi besked att numret är satt i karantän.Detta kan ju inte stämma vad händer?
Vad händer med vårt nummer mobilnummer som ska flyttas från hallon till tre 079-3354537?
Just nu har vi tillfälligt nummer 073-5430619.
mvh My
Det låter som att du behöver kontakta 3Kundservice som kan se över hur det går med nummerflytten och varför den ej har skett än. Här finns kontaktuppgifter.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.