Skip to main content

Hei.  Jeg skal kjøpe ny data-GB til mitt kontantkort abonnement, men får til svar at det er «Fel uppgifter om ditt betalkort».  Jeg har forsøkt tre forskjellige betalkort og uppgiftene jeg fyller i er 100% korrekt.  Jeg er Norsk medborgare og bruker www.tre.se på min sommarstuge i Sverige.  Har fungert i 8 år, men nå plutselig fungerer det ikke lenger.  Det virker som om tre.se har lagt inn en ny betalløsning og denne fungerer ikke for meg.  Kundeservice er stengt på lørdag og nå har vi ingen data-GB i helgen…

 

pRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Hejsan @Snorre Andresen! Varmt välkommen hit till 3Community :rainbow:

 

Tråkigt att höra att det inte fungerat som det ska. Det låter som att någon siffra kan vara inmatad fel. Har du testat att fylla på kortet via en annan enhet, eller via vår 3Fyll på-app? Den brukar fungera suveränt.


Återkom gärna hit ifall problemet fortfarande kvarstår så luskar vi vidare :spy: ​​​​​​​


Lämna en kommentar