Skip to main content
Besvarat

Ny mobil med bindningstid kvar

• 29 augusti 2018
  • 4 svar
  • 1110 visningar

Hej! Jag köpte ny mobil på abonnemang i december, vilket är ca 1,5 års bindningstid kvar på. När nya iPhone kommer ut i september skulle jag vilja uppgradera mig till den. Kan jag göra det eller måste jag vänta tills min bindningstid är slut? Betalar alltså både mobil och abonnemang, inte bara abonemang.

Bäst svar av Nils

Hej Jackielind99! Varmt välkommen till 3Community! :-)

Vi kan förlänga abonnemanget med en ny hårdvara, så länge mobiltelefonen är köpt från oss och inte från en återförsäljare.

Är det något som skulle vara intressant kan vår kundservice ordna det åt dig! 🙂

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

• Registrerad användare
  • 1 kommentar
  • 29 augusti 2018
Hej!

Mitt abonnemang går ut den 9/3-19

Jag skulle vilja beställa en ny telefon redan idag och undrar om detta är möjligt att göra för att kunna få trådlösa in-earlurar på köpet (kampanj till 2/9-18) utan att det påverkar att jag skulle sitta på två abonnemang?

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • Svar
  • 31 augusti 2018

Hej Jackielind99! Varmt välkommen till 3Community! :-)

Vi kan förlänga abonnemanget med en ny hårdvara, så länge mobiltelefonen är köpt från oss och inte från en återförsäljare.

Är det något som skulle vara intressant kan vår kundservice ordna det åt dig! 🙂

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • 31 augusti 2018
Jockeq87 skrev:
Hej!

Mitt abonnemang går ut den 9/3-19

Jag skulle vilja beställa en ny telefon redan idag och undrar om detta är möjligt att göra för att kunna få trådlösa in-earlurar på köpet (kampanj till 2/9-18) utan att det påverkar att jag skulle sitta på två abonnemang?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Hej! Vad kul att du har hittat hit! :-)

Jag flyttade ditt ämne till en tidigare tråd gällande att förlänga abonnemanget i förtid.

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 11 april 2024

Hej

Kan jag byta telefon den 20 maj 2024 för då kan jag förlänga mitt abonnemang står de för bindningstiden är den 16 september 2024 😃 vill verkligen kunna byta 😃😃

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies