Besvarat

Ny mobil med bindningstid kvar

  • 29 August 2018
  • 3 svar
  • 811 visningar

Hej! Jag köpte ny mobil på abonnemang i december, vilket är ca 1,5 års bindningstid kvar på. När nya iPhone kommer ut i september skulle jag vilja uppgradera mig till den. Kan jag göra det eller måste jag vänta tills min bindningstid är slut? Betalar alltså både mobil och abonnemang, inte bara abonemang.
icon

Bäst svar av Nils 31 August 2018, 08:40

Visa original

3 svar

Hej!

Mitt abonnemang går ut den 9/3-19

Jag skulle vilja beställa en ny telefon redan idag och undrar om detta är möjligt att göra för att kunna få trådlösa in-earlurar på köpet (kampanj till 2/9-18) utan att det påverkar att jag skulle sitta på två abonnemang?
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej Jackielind99! Varmt välkommen till 3Community! :-)

För att vi ska kunna förlänga abonnemanget med en ny hårdvara, behöver det vara tre månader kvar av bindningstiden. I och med att du har bindningstid i ett och ett halvt år till, är det inte möjligt att göra en sådan förlängning.

Det du dock kan göra, är att köpa ut hela din bindningstid i en klumpsumma och på så sätt förlänga abonnemanget direkt. Är det något som skulle vara intressant kan vår kundservice ordna det åt dig! 🙂
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej!

Mitt abonnemang går ut den 9/3-19

Jag skulle vilja beställa en ny telefon redan idag och undrar om detta är möjligt att göra för att kunna få trådlösa in-earlurar på köpet (kampanj till 2/9-18) utan att det påverkar att jag skulle sitta på två abonnemang?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre


Hej! Vad kul att du har hittat hit! :-)

Jag flyttade ditt ämne till en tidigare tråd gällande att förlänga abonnemanget i förtid.

Svara