Besvarat

Ny mobil, trots bindningstid?

  • 28 August 2018
  • 1 svar
  • 420 visningar

Hej!
Jag har bindningstid till april 2019 men min mobil är sönder. Jag undrar om jag på något sätt kan uppgradera mig och få en ny mobil?

Tack på förhand
Mvh Anna

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Pettersson 28 August 2018, 13:34

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Det går absolut att lösa! Du kan antingen köpa en ny mobil kontant själv och använda den tillsammans med ditt 3Abonnemang. Alternativt kan du betala av resterande månadsavgifter i en klumpsumma för att kunna förlänga ditt abonnemang direkt.

Vanligtvis kan man förlänga abonnemanget och skaffa en ny mobiltelefon tre månader innan bindningstiden går ut.

Svara