Besvarat

Nytt Sim-kort funkar ej

  • 24 March 2019
  • 1 svar
  • 531 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej,

min mobil vart snodd för några dagar sedan så jag spärrade mitt abonnemang och mobilen samt beställde ett nytt sim-kort.
Har lagt in sim-kortet i mobil, aktiverat den och ser att jag har täckning men det går inte att ringa eller ta emot samtal. När jag ringer ut eller till mitt nummer så säger den att mobilen abonnemanget är spärrad trots att jag aktiverat ett nytt kort.
hur ska jag nu göra?

tacksam för hjälp!
icon

Bäst svar av Nils 25 March 2019, 12:00

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Halloj @Mavash och varmt välkommen till 3Community! 😁

Med största sannolikhet så beror detta på att abonnemanget i sig fortfarande är spärrat. Det spärras nämligen ej upp per automatik vid byte av SIM-kort. Om du tar kontakt med vår kundservice kan dom hjälpa dig ta bort detta.

Du kan nå dom via chat eller mail och du hittar dom direkt här.

Svara