Besvarat

Obetald faktura - Spärrat abonnemang

  • 2 October 2018
  • 1 svar
  • 379 visningar

Min telefon avstängd för andra gången trots att alla fakturor är betalda. Orsaken var en felaktig betalning i augusti, då september fakturan betalades i st f augusti fakturan. Det rättades till. Fick ändå en påminnelse och det rättades till igen. NU IGEN! Lite väl jobbigt.
Snälla fixa nu detta en gång för alla! Dra igång telefonen omedelbart!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tristan 2 October 2018, 09:16

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej!

3Community är inte en del av 3:s Kundservice utan att användarbaserat kunskapsforum där kunder kan dela med sig av sitt kunnande och hjälpa andra kunder.

Förstår att du har haft det krångligt med ditt abonnemang pga ett misstag vid betalning av fakturor i september månad men det är inget du kan få hjälp med här utan du måste ta kontakt med Kundservice antingen via telefon eller chattfunktionen som du finner här.

Svara