Skip to main content

Hej! Jag försöker göra en överlåtelse och skriver in alla mina uppgifter men får inget Mail med instruktioner och kommer inte vidare. Vad gör jag för fel?

mvh Jessika 

Hej! Jag försöker göra en överlåtelse och skriver in alla mina uppgifter men får inget Mail med instruktioner och kommer inte vidare. Vad gör jag för fel?

mvh Jessika 

@jessikaenell Välkommen till 3Community ✨️

Har du kollat din skräppost? 🤔 Kan kanske kommit dit ... 

Nej, det har inte hamnat i skräpposten.

Är det inte den du ska överlåta till som ska få ett mail med instruktioner? Har du kollat med den du ska överlåta till om den har fått ett mail med instruktioner?

Hejsan ​@jessikaenell! Välkommen till 3Community 👋

Precis som ​@Qwirks skriver så är det personen som ska ta över abonnemanget vars uppgifter som ska matas in under “Mottagarens mejladress” och “Bekräfta mottagarens mejladress”. Är det så ni redan gjort?

Återkom gärna med hur det gått! 😊

I första steget står det tydligt att det är mina uppgifter som ska matas in, namn personnummer och mailadress. Jag kommer inte vidare till mottagare! Finns det någon jag kan ringa för att få hjälp med detta?

@jessika  Ah, okej! Kan det vara så att du klickat på Påbörja nummerflytt istället för Överlåt abonnemang🤔

Klickar du på Överlåt abonnemang inne i Mitt3 så behöver du bara skriva in mottagarens mejladress! Klicka på kortet här nedanför, så ser du steg för steg hur du navigerar dig fram:

Kundservice kan inte påbörja en överlåtelse åt dig, men behöver du guidning så når du dem här.

Återkom gärna med hur det gått eller ifall du har några fler frågor eller funderingar! 😊

Lämna en kommentar