Skip to main content
Hej

Har en fråga,varför är min faktura på olika belopp ena månaden är den 1000:- mindre sen 1000:- mer? Finns det ngt att minska beloppet?



Mby

Jessica
Hej,



det finns flera saker som kan påverka den exakta kostnaden för din faktura.



Om du vill se exakt vad som kostar kan du enkelt logga in på Mitt3 med Mobilt BankID, klicka på fliken faktura och där få upp dina senaste fakturor. Där kan även se en detaljspecifikation som visar vilka kostnader som debiterats. 🙂
Om det står förhöjda avgifter i specen , vad innebär det, utan mer förklaring?

/annlap
Hejsan @Annlap!



Förhöjd avgift på fakturan avser oftast månadskostnaden för din mobil. Vi kan inte skriva månadskostnad för vad du betalar för mobilen är inte hela mobilens kontanta värde, utan bara en del. #Legalreasons



Det kan även avse diverse tillbehör som man köpt hos återförsäljare till oss, så som Elgiganten eller MediaMarkt och valt att betala det genom sitt abonnemang.

Lämna en kommentar