Skip to main content
Besvarat

om min kontakt och abonnemang

  • 11 december 2023
  • 1 svar
  • 170 visningar

Hi ,

When my abonnemang and contract is finished? I have called you and you said on 7 December so I do not want to extend it for using Internet. Just wanted inform you .

 

Best

Shoeib 

Bäst svar av Pettersson

@Shoeib Hello,

 

if you called Three to cancel your subscription you should've got a confirmation for the cancellation. Either to your email or by text. If you have not received such, please contact Three customer care by calling +46735-300 344 during weekdays between 9am and 6pm. They will help you.

Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 11 december 2023

@Shoeib Hello,

 

if you called Three to cancel your subscription you should've got a confirmation for the cancellation. Either to your email or by text. If you have not received such, please contact Three customer care by calling +46735-300 344 during weekdays between 9am and 6pm. They will help you.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies