Skip to main content

oseriös telefonförsäljning

• September 8, 2025
  • 1 svar
  • 133 visningar

Sämre än sämst! Jag blev utsatt för en försäljare från NOSP som sa sig vara från 3 och som lovade ett bättre och billigare abonnemang än det jag hade idag med en annan operatör. De var så klart lögn och bedrägeri. Så nu sitter vi fast här i 36!! veckor med ett dyrare och sämre abonnemang eftersom 3 vägrar ta sitt ansvar och avsluta det. Vilket jag bett dem om gång på gång. Jag är 73 år, det kan inte vara rätt! Varför??

1 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • September 9, 2025

Hej ​@JillM! 👋🏻

Ursäktar mitt sena svar. Jag beklagar också situationen, det är väldigt tråkigt att detta inträffat.

Eftersom detta är ett publikt forum kan vi dessvärre inte göra mycket för att lösa ärendet härifrån. Det vi kan göra är att hänvisa till kundservice för att vi ska ha möjlighet att utreda det som hänt, och rätta till eventuella felaktigheter. Nu har du redan varit i kontakt med kundservice flera gånger, men inte fått den hjälp du önskat, vilket jag verkligen beklagar. 

Vi ser väldigt allvarligt på situationer där kunder känner sig vilseledda, och det är självklart inget vi accepterar. 

Om du känner att ärendet inte utretts tillräckligt noggrant, är du alltid välkommen att kontakta kundservice igen.