Råkade ut för en mycket otydlig försäljare som lovade runt. Men resultatet blev riktigt tunt och dyrt.
Företaget som var ute och representerade TRE erbjöd en notpadda för 0 kr. Och ett fri kort.
Dem upplyste inte storleken på bredbands abonnemanget.
DET SUGER som en gammal Tre kund så blir man j*vligt besviken på säljarna och Tre som använder sådant företag. Och när man försöker ringa Tre´s kundtjänst så kommer man inte längre fram än man ska slå sitt personnummer. O när man har slagit in sitt personnummer så for man ett felmedlade. Fel inslagning. Tack 👺😡 Och det blir billigare att köpa grejerna från tre direkt.
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Svar
Otydliga event försäljare
Bäst svar av Pettersson
Hej!
Konstigt att du inte kan komma fram till 3s kundtjänst. Om du ringer 0735-300 400 och försöker igen. Efter två eller tre inmatningsförsök kommer du att komma vidare ändå, så det gör inte så mycket att du får ett felmeddelande.
Alternativt om du trycker in siffrorna lite längre, så att ditt personnummer registreras ordentligt.
Hur fungerar det? Kommer du fram? 🙂
Konstigt att du inte kan komma fram till 3s kundtjänst. Om du ringer 0735-300 400 och försöker igen. Efter två eller tre inmatningsförsök kommer du att komma vidare ändå, så det gör inte så mycket att du får ett felmeddelande.
Alternativt om du trycker in siffrorna lite längre, så att ditt personnummer registreras ordentligt.
Hur fungerar det? Kommer du fram? 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
