Fråga

Plocka bort två abonnemang

  • 18 July 2022
  • 1 svar
  • 33 visningar

Hej, tre veckor sedan jag varit med i kontakt med tre kundtjänst till företag och försökte förklara som någon  IDIOT från deras sida  har skaffat  två nya  abonnemang till mig!!! Jag har inte  beställt detta!!! Ni skulle  återkomma inom 5 arbetsdagar, men har inte hört något från er! Min önskan var att flytta  mitt fru mobilnummer till tre, och dom har lovat men kunde inte göra detta,  sen dom okunnig personer har ring mig antal  gånger och börjar ställa  dumma frågor, till slut jag varit  trött att  lyssna dom  varje dag och sagt  till dom som jag vill inte som dom ska fortsätta med detta och jag har ångrar mig. Och nu ser jag som dom har skaffat två nya abonnemang till mig!!! Kan ni plocka  bort dom två nya  "anställda" och  återställa detta fel!?

Mvh Karolis 

 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Karolis Slezevicius 

Tråkigt att du upplever strul.

Detta är ett forum och inte en kundtjänst . Speciellt med sådana här frågor . Utan det är helt enkelt kontakt med kundservice på telefon eller i butik som gäller i detta ärende.

( Här har du kontaktuppgifter till 3 Support . )  , Sen beroende på vad tidigare operatör är , så har dom också en kundtjänst att nå om det behövs.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss


 

Är inte riktigt med vad du menar , Det har beställts 2 nya abbonnemang till dig , utan att du har skaffat dom ?

Sen va det att du/ni skulle flytta din frus telefonnummer till Tre , från annan Operatör. Här blir de lite att kontakta både den gamla Operatören & 3 som är den nya operatören . Över hur förflyttningen ska se och när det sker . Det kan också vara så att de inte gått igenom av någon anledning och blivit nekat.

Hoppas det löser sig vid kontakt med kundservice för dig !

 

Mvh F

Svara