Skip to main content
Besvarat

Prisändringarna

  • 10 mars 2025
  • 2 svar
  • 51 visningar

Har en familj abonnemang som är förlängd. Men de säger nu att bara huvud användaren är förlängt inte de extra användarna. Och nu vill de att jag ska betala de nya priserna för de nya användarna. Jag valde säga upp abonnemanget men då säger säljaren att jag får en slut faktura på 12 månader. Ångerrätten har gåt ut. Hur kan man göra så. Har tre någon huvud kontor?

Bäst svar av Pettersson

@Milton Hej,

 

då detta är ett publikt forum kan du inte få hjälp med kundspecifika ärenden här. Gör så att du kontaktar kundservice via telefon eller chatt imorgon, du hittar kontaktuppgifter här.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2679 kommentarer
  • Svar
  • 10 mars 2025

@Milton Hej,

 

då detta är ett publikt forum kan du inte få hjälp med kundspecifika ärenden här. Gör så att du kontaktar kundservice via telefon eller chatt imorgon, du hittar kontaktuppgifter här.


Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+29
  • Moderator
  • 138 kommentarer
  • 12 mars 2025

Hej ​@Milton, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Här har något blivit tokigt!

Skulle precis som ​@Pettersson rekommendera att du kontaktar kundservice.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies