Skip to main content
Svar

Prisändringarna

  • March 10, 2025
  • 2 svar
  • 76 visningar

Har en familj abonnemang som är förlängd. Men de säger nu att bara huvud användaren är förlängt inte de extra användarna. Och nu vill de att jag ska betala de nya priserna för de nya användarna. Jag valde säga upp abonnemanget men då säger säljaren att jag får en slut faktura på 12 månader. Ångerrätten har gåt ut. Hur kan man göra så. Har tre någon huvud kontor?

Bäst svar av Pettersson

@Milton Hej,

 

då detta är ett publikt forum kan du inte få hjälp med kundspecifika ärenden här. Gör så att du kontaktar kundservice via telefon eller chatt imorgon, du hittar kontaktuppgifter här.

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • March 10, 2025

@Milton Hej,

 

då detta är ett publikt forum kan du inte få hjälp med kundspecifika ärenden här. Gör så att du kontaktar kundservice via telefon eller chatt imorgon, du hittar kontaktuppgifter här.


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • March 12, 2025

Hej ​@Milton, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Här har något blivit tokigt!

Skulle precis som ​@Pettersson rekommendera att du kontaktar kundservice.