ock får inte svar på ny puk 7X-X-X-X-X
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
Visa originalBäst svar av Pettersson
Visa originalJag har flyttat mitt abonnemang till er idag, pin funkade då inte så jag slog fel tre ggr för att lägga in pinkoden, funkade men den nya pinkoden funkar inte när jag bekräftar den. Har provat tre ggr och vågar inte fortsätta.
Jag har flyttat mitt abonnemang till er idag, pin funkade då inte så jag slog fel tre ggr för att lägga in pinkoden, funkade men den nya pinkoden funkar inte när jag bekräftar den. Har provat tre ggr och vågar inte fortsätta.
Väldigt underligt
Är det 3Simkortet som sitter i mobilen och använder du PUK-koden från brickan? Du kan också hitta PUK-koden på Mitt3. Mer info: Om du glömt din PIN/PUK/Skärmlås
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑