Besvarat

Registerutdrag

  • 3 October 2018
  • 2 svar
  • 430 visningar

Hej,
jag skulle vilja ha ett registerutdrag på mina personuppgifter, enligt GDPR.

Med vänlig hälsning
Maria Nordström

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Pettersson 3 October 2018, 09:04

Visa original

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Maria!

3Community är inte en del av 3:s Kundtjänst utan mer en plattform för kunder att hjälpa varandra med kunskap och erfarenhet.

Jag rekommenderar dig att kontakta Kundservice på någon av kontaktvägarna här för att få ditt efterfrågade registerutdrag.
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Det är ganska enkelt att få ett utdrag vad gäller dina uppgifter enligt GDPR. Här kan du läsa mer om GDPR och vad det innebär hos 3. Nedan är en sammanfattning om vad du ska göra för att få ut uppgifter enligt GDPR, jag rekommenderar dig dock att läsa innehållet på sidan jag länkade ovan eller på tre.se/gdpr.

En begäran om registerutdrag måste göras skriftligen och undertecknas av dig. Med begäran ska även följa en av dig undertecknad kopia av giltig ID-handling. När du skickar din begäran bör du skriftligen specificera vilka handlingar du vill ha ut - exempelvis noteringar, chatthistorik, avtal eller liknande. Skicka ett brev med namn, personnummer, adress och ID-handling enligt ovan till

HI3G Access AB
Att. Dataskyddsombud
Box 7012, 12107 Stockholm - Globen

När begäran hanterats kommer du kunna ladda ner uppgifterna med hjälp av BankID. Om du inte har BankID ska du ange det i brevet du skickar.

Lycka till! 📝

Svara