Fråga

Registrering, saknas ruta för kod


  • Registrerad användare
  • 0 svar
Fick precis hem kod för att registrera kontantkortet, har läst instruktioner om hur man gör i Mitt3...men ruta att fylla i kod saknas. Vad göra?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej, ibland kan det vara ett mjukvarufel i form av att sidan inte laddar ordentligt eller att webbläsaren kanske har problem med att läsa in all information.
Mitt tips (om det inte löst sig) är att testa att ladda om sidan eller testa med en annan webbläsare/enhet.
Användarnivå 3
Emblem +6
Hej @LME skulle du kunna bifoga en bild på hur det ser ut för dig?

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings