Fråga

Retur

  • 12 July 2022
  • 3 svar
  • 642 visningar

Hej jag har köpt en Apple Iphone 13 mini 128 gb midnight från er och jag köpte den den 30 juni och idag är det den 12 juli och den 14 juli så går ångerrätten slut så kan man inte förlänga den så att jag kan returnera den om ni kan förläng den 14 dagar mer om ni kan för jag blev inte nöjd med mobilen . jag heter Fatima fixa det innan ångerrätten är slut HEJDÅ!


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @fakher123alnabsha 

 

Dett är inget man kan göra här , utan du måste själv aktivt besöka butik eller ringa kundtjänst för en lösning .

Jag skulle knappast tro dom förlänger ångerrätten . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Hur kommer det sig att du inte är nöjd med den ? 🤔🙃

Med vänlig hälsning , F 

 

 

Användarnivå 7
Emblem +40

@fakher123alnabsha Hej,

 

om du önskar genomföra en retur av din telefon inom ångerrättsperioden behöver du kontakta Tre, så att de kan hjälpa dig. Det räcker inte att posta här på forumet för att du ska få returerna din telefon. 

Här finns mer information och kontaktuppgifter gällande retur om du har köpt telefonen direkt från Tre via internet eller telefon: Leverans och retur.

 

Tänk även på

  • Du har ångerrätt om du har köpt telefonen på distans - via internet eller telefon. Har du köpt telefonen i en 3Butik har du ingen ångerrätt. 
  • Har du köpt telefonen av en återförsäljare bör du kontakta försäljningsstället. 
  • Du som kund ansvarar för att telefonen fortsatt är i nyskick, om inte kan Tre debitera dig för värdeminskningen - läs mer nedan.
  • Du som kund ansvarar även för kostnaden för abonnemanget den tid du har använt det. 

 

Tänk på att du är ansvarig för den värdeminskning som uppstår om du hanterar varan i större omfattning än vad som är nödvändigt för att fastställa varans egenskaper och funktion. Om du skickar tillbaka en vara som inte kan säljas som ny kommer vi att debitera dig för den kostnad som värdeminskningen innebär för oss. För att undvika betalningsskyldighet ber vi dig därför att inte använda produkten förrän du bestämt att du vill behålla den. Aktivera inte SIM-kort i mobilen/surfplattan och installera inte några program i terminalen du köpt av oss. Vi rekommenderar att du behåller plastskyddsfilmen på display och baksida, och att du skickar med originalförpackningen. Skicka också med eventuella tillbehör kampanjvaror du mottagit tillsammans med din hårdvara.

Hejsan 👋🏻 , @fakher123alnabsha 

 

Dett är inget man kan göra här , utan du måste själv aktivt besöka butik eller ringa kundtjänst för en lösning .

Jag skulle knappast tro dom förlänger ångerrätten . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Hur kommer det sig att du inte är nöjd med den ? 🤔🙃

Med vänlig hälsning , F 

 

 

Är inte nöjd MED FÄRGEN OCH DEN VAR MINDRE ÄN VAD JAG TRODDE

Svara