Besvarat

Rutiner kring att avsluta abonnemang

  • 26 november 2018
  • 1 svar
  • 82 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Mitt abonnemang upphör 20190315 hur långt innan måste jag avsluta det ?
icon

Bästa svar av Pettersson 26 november 2018, 12:41

Hej,

du har en månads uppsägningstid på ditt abonnemang, vilket innebär att om du inte avslutar det rullar det vidare utan att du får någon ny bindningstid.

Om du ändå önskar avsluta abonnemanget till det datum som bindningstiden går ut behöver du göra det en månad innan, vilket blir senast runt den 13 februari. Enklast är att då att ringa till 3Kundservice på 0735-300 400, de har öppet 8-18. 🙂
Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +11
Hej,

du har en månads uppsägningstid på ditt abonnemang, vilket innebär att om du inte avslutar det rullar det vidare utan att du får någon ny bindningstid.

Om du ändå önskar avsluta abonnemanget till det datum som bindningstiden går ut behöver du göra det en månad innan, vilket blir senast runt den 13 februari. Enklast är att då att ringa till 3Kundservice på 0735-300 400, de har öppet 8-18. 🙂

Svara