Besvarat

Samarbeten med återförsäljare

  • 9 January 2020
  • 3 svar
  • 463 visningar

Har ni samarbete med viggo mobil och mobil Group/ avarda.  

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Pettersson 10 January 2020, 20:00

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej, i vilket sammanhang? jag skulle rekommendera att kolla igenom Denna lista för att se om du finner något av de du fråga om. Men snabbt läst så ser det inte ut så. 


Jag har själv en regel att jag aldrig “går på” eller köper något från företag som ringer mig och “erbjuder” mig saker. Då jag är skeptisk i grunden osv. 
Men framförallt om säljaren ber dig att “signa” direkt under samtalet så är det bara lägga på. Direkt bluff skulle jag påstå! 

Det var inget svar på min fråga. Har betalat en massa till dom ska även bestrida en faktura. Dom påstod att dom ringer på uppdrag från tre skulle få bättre pris på bredband med mera. 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Modig Nej, Tre har inte samarbete med Viggo Mobil eller Mobile Group längre. Dessa avslutades för ett tag sedan. Om det gäller ett abonnemang från 3 kan du kontakta 3Kundservice. Om det gäller en delbetalning på telefon eller liknande som faktureras från någon annan part, behöver du kontakta de som fakturerar. 

 

Det finns flera trådar där det verkar ha framkommit att vissa återförsäljare fortsatt ringt ut och hävdat att de ringt ut på uppdrag av 3, men eftersom samarbetet är avslutat kan de inte längre sälja 3Abonnemang. 

Svara