Besvarat

Samtal Misslyckades

  • 6 October 2018
  • 3 svar
  • 438 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Kopplade in min router igår 18-10-05, idag när jag skulle ringa på min mobil kommer det upp att "samtal misslyckades" o dom som ringer kommer bara till mobilsvararen. Hur löser jag det?


[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tristan 6 October 2018, 13:06

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Roy!

Hur kopplade du in din router - var det ett steg med aktivering av SIM-kort involverat?

Om det var det hur gick du i så fall tillväga?

Ifall du har råkat aktivera bredbandets SIMkort på ditt mobilabonnemang kan du lösa det med att återaktivera mobilens SIM-kort.
Det skall fungera i de allra flesta fall och om det inte gör det behöver du ha ett nytt SIM-kort, vilket du kan beställa via Mitt3, få utskickat från Kundservice eller hämta i en 3-butik.

Är det helt omöjligt att komma i kontakt med 3 när problemet är att mobilen inte fungerar???

Inte bekänt av formulärsvar som inte gäller mitt problem!!!

Samtal misslyckades, kommer upp under flera timmar nu och har inget med min router att göra! 

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @ae2425ea!

 

Beklagar verkligen för strulet att komma fram till vår kundservice. Vad är det för fel du upplever, så kan göra vårt bästa för att komma fram till något härifrån. Annars når du vår bredbandsavdelning och kundservice på nummer 0735-300 400 :rainbow:

Svara