Besvarat

Samtal Misslyckades

• 6 oktober 2018
  • 1 svar
  • 210 visningar

Kopplade in min router igår 18-10-05, idag när jag skulle ringa på min mobil kommer det upp att "samtal misslyckades" o dom som ringer kommer bara till mobilsvararen. Hur löser jag det?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Tristan 6 oktober 2018, 13:06

Hej Roy!

Hur kopplade du in din router - var det ett steg med aktivering av SIM-kort involverat?

Om det var det hur gick du i så fall tillväga?

Ifall du har råkat aktivera bredbandets SIMkort på ditt mobilabonnemang kan du lösa det med att återaktivera mobilens SIM-kort.
Det skall fungera i de allra flesta fall och om det inte gör det behöver du ha ett nytt SIM-kort, vilket du kan beställa via Mitt3, få utskickat från Kundservice eller hämta i en 3-butik.
Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Roy!

Hur kopplade du in din router - var det ett steg med aktivering av SIM-kort involverat?

Om det var det hur gick du i så fall tillväga?

Ifall du har råkat aktivera bredbandets SIMkort på ditt mobilabonnemang kan du lösa det med att återaktivera mobilens SIM-kort.
Det skall fungera i de allra flesta fall och om det inte gör det behöver du ha ett nytt SIM-kort, vilket du kan beställa via Mitt3, få utskickat från Kundservice eller hämta i en 3-butik.

Svara