Besvarat

Samtalsspecifikation

Hej jag skulle behöva kunna skriva ut mina samtalsspecifikationer from mars-2018 men de kommer bara fram på min sida okt-18 till nu. Hur kan jag få fram detta?
icon

Bästa svar av Emil 4 mars 2019, 13:24

Hejsan Foran73!

Efter sex månader tas samtalsspecifikationen bort för alla betalda fakturor i hänsyn till GDPR, (Dataskyddsförordningen); men resterande delar av fakturan som första sidan, kontosummering, momsspecifikation och summering per nummer finns kvar i ytterligare sju år.
Detta är orsaken till att du inte kan se tillbaka till tidigare samtalsspecifikationer.

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej!

Ring till kundservice så bör de kunna hjälpa dig med några fler. Du når dem på 0735-300 400 🙂
Användarnivå 3
Emblem +3
Hejsan Foran73!

Efter sex månader tas samtalsspecifikationen bort för alla betalda fakturor i hänsyn till GDPR, (Dataskyddsförordningen); men resterande delar av fakturan som första sidan, kontosummering, momsspecifikation och summering per nummer finns kvar i ytterligare sju år.
Detta är orsaken till att du inte kan se tillbaka till tidigare samtalsspecifikationer.

Svara

Vi använder cookies

Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

Acceptera Cookie settings