Ring till kundservice så bör de kunna hjälpa dig med några fler. Du når dem på 0735-300 400 🙂
Efter sex månader tas samtalsspecifikationen bort för alla betalda fakturor i hänsyn till GDPR, (Dataskyddsförordningen); men resterande delar av fakturan som första sidan, kontosummering, momsspecifikation och summering per nummer finns kvar i ytterligare sju år.
Detta är orsaken till att du inte kan se tillbaka till tidigare samtalsspecifikationer.
Hej
jag har ett familje abonnemang med 5 olika telefon nummer.
Jag har på 4 av dem, tex till vilken nummer barnen ringer eller smsar, men på den 5te tel nummer kan jag inte göra det den har slutat att visa flödet av samtal och sms, hur kan jag lösa det?
mauro
Kan någon hjälpa mig få samtals specifikation 6 månader tillbaka på Mail och även framtida specifikationer. Detta på alla abonnemang vi har i familj. Vad behöver jag göra?
Hejsan ,
Om du loggar in på https://www.tre.se Mitt3 i Webbläsare eller i App. Så ska du kunna se samtalsspecifikation från september 2022 års faktura just nu . Vid nästkommande faktura i slutet av April , så försvinner nog Septembermånads samtalshistorik och då blir Oktober månad som äldsta faktura med denna historik.Och så fortsätter det för varje ny månad framöver. Så historiken sparas ca 6 månader verkar det som.
Möjligtvis om man har Autogiro eller E-faktura hos sin bank . Att man kan se redan betalade fakturor med bifogad pdf faktura . Men vet ej om det är möjligt .
/F
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.