Besvarat

Samtalsspecifikation

  • 3 March 2019
  • 5 svar
  • 934 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej jag skulle behöva kunna skriva ut mina samtalsspecifikationer from mars-2018 men de kommer bara fram på min sida okt-18 till nu. Hur kan jag få fram detta?
icon

Bäst svar av Emanuel 4 March 2019, 13:24

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Ring till kundservice så bör de kunna hjälpa dig med några fler. Du når dem på 0735-300 400 🙂
Användarnivå 5
Emblem +9
Hejsan Foran73!

Efter sex månader tas samtalsspecifikationen bort för alla betalda fakturor i hänsyn till GDPR, (Dataskyddsförordningen); men resterande delar av fakturan som första sidan, kontosummering, momsspecifikation och summering per nummer finns kvar i ytterligare sju år.
Detta är orsaken till att du inte kan se tillbaka till tidigare samtalsspecifikationer.

Hej

 

jag har ett familje abonnemang med 5 olika telefon nummer.

Jag har på 4 av dem, tex till vilken nummer barnen ringer eller smsar, men på den 5te tel nummer kan jag inte göra det  den har slutat att visa flödet av samtal och sms,  hur kan jag lösa det?

 

mauro

Kan någon hjälpa mig få samtals specifikation 6 månader tillbaka på Mail och även framtida specifikationer. Detta på alla abonnemang vi har i familj. Vad behöver jag göra?

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🤗, @Mfrenning 

Om du loggar in på https://www.tre.se Mitt3 i Webbläsare eller i App.  Så ska du kunna se samtalsspecifikation från september 2022 års faktura just nu . Vid nästkommande faktura i slutet av April , så försvinner nog Septembermånads samtalshistorik och då blir Oktober månad som äldsta faktura med denna historik.Och så fortsätter det för varje ny månad framöver. Så historiken sparas ca 6 månader verkar det som. 

Möjligtvis om man har Autogiro eller E-faktura hos sin bank . Att man kan se redan betalade fakturor med bifogad pdf faktura . Men vet ej om det är möjligt . 

/F 

 

Svara