Hej, jag behöver kolla mitt abonnemang då jag får meddelande att mitt internet är slut. Det har aldrig hänt innan att mitt internet ens halverats..
Så jag vill kolla förbrukning etc. Men det står att de inte kan hämta mitt abonnemang, att ngt är fel.
Vad kan jag göra?
Bäst svar av JeppePeppe
Hejsan @Santh! 😊
Det är just nu ett tillfälligt avbrott på Mitt3, så en del information är begränsad.
Jag rekommenderar att testa igen om ett tag, och då logga in på Mitt3 här, klicka på abonnemanget det gäller så kan du sedan se hur mycket surf du har - och hur mycket du nyttjat.
Det är just nu ett tillfälligt avbrott på Mitt3, så en del information är begränsad.
Jag rekommenderar att testa igen om ett tag, och då logga in på Mitt3 här, klicka på abonnemanget det gäller så kan du sedan se hur mycket surf du har - och hur mycket du nyttjat.
Behöver du hjälp?
Har du inte hittat svar på din fråga, så kan du alltid höra av dig till oss!