Hej.
Jag står som ansvarig för ett Familjeabonnemang. Jag behöver en separat faktura för en av användarna
Hej.
Jag står som ansvarig för ett Familjeabonnemang. Jag behöver en separat faktura för en av användarna
Bäst svar av Limpen
Hej
Du kan göra detta om du har två huvudabonnemang. Då skapas ett nytt kundnummer för det abonnemang som ska få en egen faktura. Om det är en 3Extra användare slutar den dela surf med huvudabonnemanget, eftersom de måste ligga under samma kundnummer för att dela surf. Aningen struligt, jag vet.
Lösningen i detta fall är antingen att göra om det abonnemang som ska ha en separat faktura till huvudabonnemang, så att det inte behöver stöttas av ett annat abonnemang för att få tillgång till surf. Abonnemanget ligger då fortsatt under ditt namn, men det skickas en separat faktura just för detta abonnemang. En annan lösning är att överlåta abonnemanget till den person som använder abonnemanget, även i detta fall innebär det att abonnemanget behöver bli ett huvudabonnemang. I det här fallet byter abonnemanget ägare. Båda dessa lösningar innebär att den totala månadskostnaden stiger.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.