Skip to main content
Hej!



Några dagar efter att jag tecknade mitt abonnemang hos er gick ni ut med en ny dekal som hade dubbel surf och 50kr billigare än jag fått. Jag ringde då er kundtjänst då jag blev lite irriterad över detta. Kvinnan jag då pratade med så att hon dessvärre inte kunde göra något åt kostnaden men däremot kunde hon fixa så att jag åtminstone fick dubbla surfen (10gb). Nu när jag dock loggade in på mitt 3 så ser jag att jag fortfarande har 5 så nu undrar jag vad som hänt? Har hon missat att ändra? Kan ni hjälpa mig?



rRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej sandra.v.pedersen och varmt välkommen till 3Community! :-)



I just dom fall där man har dubbelsurf, så ser man surfen om man trycker på den lila bubbla som avser datatrafiken. Där kommer man sedan se två staplar istället för bara en.



Som exempel, har du t.ex 3Surfa 5 GB så kommer du se två staplar a 5 GB vardera, så att man då har totalt 10 GB att utnyttja varje månad! 🙂

Lämna en kommentar