Hej!
Jag har beställt sim kort fel och skall avbrytas. Sim kortet behövs inte.
Bäst svar av JeppePeppe
Visa originalHej!
Jag har beställt sim kort fel och skall avbrytas. Sim kortet behövs inte.
Bäst svar av JeppePeppe
Visa originalHejsan
Ifall du vill avsluta abonnemanget behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på direktnummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊
Min son simkort som slutar på 45 behöver att skicka på nya tack
Med vänlig hälsning,
nimeo
Jag vill att ska beställa nytt som som slutar på 45 nummer simkort tack
Med vänlig hälsning,
niimeo
Jag vill att ska beställa nytt som som slutar på 45 nummer simkort tack
Med vänlig hälsning,
niimeo
Hej
För att beställa nytt simkort, så kan du logga in på Mitt3 - det är superenkelt 😊
Det går även att besöka en 3Butik, eller kontakta vår kundservice här.
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.