Skip to main content
Svar

Sim-kort

  • August 5, 2023
  • 4 svar
  • 87 visningar

Forum|alt.badge.img

Hej!

Jag har beställt sim kort fel och skall avbrytas. Sim kortet behövs inte.

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Alina Kashakova!

Ifall du vill avsluta abonnemanget behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på direktnummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊

4 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • August 7, 2023

Hejsan @Alina Kashakova!

Ifall du vill avsluta abonnemanget behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på direktnummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊


Min son simkort som slutar på 45 behöver att skicka på nya tack 

Med vänlig hälsning, 

nimeo 


Jag vill att ska beställa nytt som som slutar på 45  nummer simkort tack 

Med vänlig hälsning, 

niimeo


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • August 9, 2023

Jag vill att ska beställa nytt som som slutar på 45  nummer simkort tack 

Med vänlig hälsning, 

niimeo

 

Hej @Nimeo Salah Farah!

För att beställa nytt simkort, så kan du logga in på Mitt3 - det är superenkelt 😊

Det går även att besöka en 3Butik, eller kontakta vår kundservice här.