Skip to main content
Besvarat

Sim-kort

  • 5 augusti 2023
  • 4 svar
  • 83 visningar

Forum|alt.badge.img

Hej!

Jag har beställt sim kort fel och skall avbrytas. Sim kortet behövs inte.

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Alina Kashakova!

Ifall du vill avsluta abonnemanget behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på direktnummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • Svar
  • 7 augusti 2023

Hejsan @Alina Kashakova!

Ifall du vill avsluta abonnemanget behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på direktnummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊


Min son simkort som slutar på 45 behöver att skicka på nya tack 

Med vänlig hälsning, 

nimeo 


Jag vill att ska beställa nytt som som slutar på 45  nummer simkort tack 

Med vänlig hälsning, 

niimeo


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1407 kommentarer
  • 9 augusti 2023
Nimeo Salah Farah skrev:

Jag vill att ska beställa nytt som som slutar på 45  nummer simkort tack 

Med vänlig hälsning, 

niimeo

 

Hej @Nimeo Salah Farah!

För att beställa nytt simkort, så kan du logga in på Mitt3 - det är superenkelt 😊

Det går även att besöka en 3Butik, eller kontakta vår kundservice här.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies