Hej!
Jag har beställt sim kort fel och skall avbrytas. Sim kortet behövs inte.
Hej!
Jag har beställt sim kort fel och skall avbrytas. Sim kortet behövs inte.
Hejsan
Ifall du vill avsluta abonnemanget behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på direktnummer 0735-300 344, så hjälper dem dig
Min son simkort som slutar på 45 behöver att skicka på nya tack
Med vänlig hälsning,
nimeo
Jag vill att ska beställa nytt som som slutar på 45 nummer simkort tack
Med vänlig hälsning,
niimeo
Jag vill att ska beställa nytt som som slutar på 45 nummer simkort tack
Med vänlig hälsning,
niimeo
Hej
För att beställa nytt simkort, så kan du logga in på Mitt3 - det är superenkelt
Det går även att besöka en 3Butik, eller kontakta vår kundservice här.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.