Skip to main content

Hej!

jag undrar om ett nytt simkort är skickat till mig, jag har lagt till en användare för 99:- och ett nytt simkort skulle skickas då vi byter operatör men behåller samma nummer, har ännu inte fått något nytt simkort 🙂

@Jennifersjostenjennifer Hej,

 

när du har beställt ett nytt abonnemang ska ett nytt simkort skickas ut. Det kan ta några dagar, 2-3 vardagar borde vara rimligt. Möjligtvis någon dag extra då PostNord börjat med varannandagsutdelning på flera ställen i landet. 
 

När var det du beställde ditt abonnemang?


16/6 🙂 fortfarande inte fått något :)


@Jennifersjostenjennifer Hmm, det är lite för lång tid. Hör av dig till kundservice imorgon, så får de kika på det. Alternativt kan du besöka en 3Butik så får du ett nytt kort direkt över disk.
 

Kontaktuppgifter hittar du här.

 

Om telefonen har stöd för eSIM kan du beställa ett nytt direkt via Mitt3. Där kan du även själv beställa hem ett nytt simkort om du vill. 


Lämna en kommentar