Skip to main content
Svar

Simkort - fel storlek?

  • February 23, 2019
  • 8 svar
  • 416 visningar

Ni har skickat mig ett simkort som inte passar till min mini ipad.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Välkommen till 3Community @Tizzi.

Våra SIM-kort är trio-SIM vilket innebär att det är tre olika storlekar i ett. Det ska således finnas en storlek som passar alla. Har du mot förmodan mottagit ett gammalt, vanligt standard-SIM. Då kan du beställa ett nytt via Mitt3 eller besöka en 3Butik.

8 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • February 25, 2019
Välkommen till 3Community @Tizzi.

Våra SIM-kort är trio-SIM vilket innebär att det är tre olika storlekar i ett. Det ska således finnas en storlek som passar alla. Har du mot förmodan mottagit ett gammalt, vanligt standard-SIM. Då kan du beställa ett nytt via Mitt3 eller besöka en 3Butik.

  • Trådskapare
  • Rookie
  • February 25, 2019
Har talat med kundtjänst, det var fel simkort jag hade fått.

Det var för Air inte mini ipad.

  • Trådskapare
  • Rookie
  • February 25, 2019
Det var inte trio, det var två storlekar.

Det var större och tjockare an det jag har.

Inga problem, nytt simkort är på väg.

  • Trådskapare
  • Rookie
  • February 25, 2019
Än inte an 🙂

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • February 25, 2019
Det var inte trio, det var två storlekar.

Det var större och tjockare an det jag har.

Inga problem, nytt simkort är på väg.


Skönt att ett nytt SIM-kort kommer i brevlådan snart då 😉

  • Trådskapare
  • Rookie
  • February 25, 2019
🙂👍👍

  • Nykomling
  • April 2, 2019
Har beställt nytt simkort på mitt 3 2 gånger men det kommer inte varför??????????

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • April 8, 2019
Hejsan @SNote9!

Det brukar inte dröja mer än 3 postdagar för ett SIM-kort att komma hem om man beställer det via Mitt3. Om det inte hittar fram så kan det bero på att vi har fel adress vilket du kan kontrollera i Mitt3 och ändra om så fallet. Hör annars av dig till kundservice om det inte hjälper.