Skip to main content
Fråga

slut med surf hos ny kund

  • 2 november 2023
  • 1 svar
  • 27 visningar

Jag har aktiverat en ny abonnemang hos er idag. Mitt extra nummer fick endast 1MB data trots att vi har obegränsat surf. Hur fixar vi detta?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2698 kommentarer
  • 2 november 2023

@gschwarz Hej,

 

har det hoppat igång nu? Annars behöver personen som står på abonnemangen kontakta kundservice så kan de se över så att kopplingen mellan abonnemangen är helt rätt. Kontaktuppgifter finns här.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies