Besvarat

Slutfaktura på kvarstående bindningstid.

  • 23 september 2018
  • 1 svar
  • 336 visningar

Jag har en fråga angående pågående abonemang med bindingstid? Kan man svsluta det ändå ?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Tristan 24 september 2018, 07:50

Hej Evelina!

Du kan avsluta ett abonnemang när du vill.
Om du har bindningstid på ditt abonnemang kommer du att få en slutfaktura som motsvarar din månadskostnad multiplicerad med de antal månader du har kvar i din bindningstid.

För uppgift om exakt summa för en sådan slutfaktura bör du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 mellan klockan 08 och 18 under helgfria vardagar.
Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Evelina!

Du kan avsluta ett abonnemang när du vill.
Om du har bindningstid på ditt abonnemang kommer du att få en slutfaktura som motsvarar din månadskostnad multiplicerad med de antal månader du har kvar i din bindningstid.

För uppgift om exakt summa för en sådan slutfaktura bör du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 mellan klockan 08 och 18 under helgfria vardagar.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings