Skip to main content
Hej, under de senaste veckorna har jag fått ett meddelande från en person som heter Allan, som säger att jag betalar för mycket på min telefonräkning samt att jag surfar 6GBN (vilket stämmer). Jag undrade bara om detta är sant och om någon annan här på forumet har blivit drabbad av samma sak? (Detta händer också precis innan mitt abommenang går ut ifall det hjälper till). Tack!



Mvh,

Jonas
Hej @sumd00dfromsweden, och varmt välkommen ska du vara till 3Community!

Tack för att du bidrar med din fråga här på forumet.



Jag känner inte Allan personligen, men av din beskrivning så låter det som att han jobbar med att kontakta dig och andra kunder i slutet av bindningstiden för att säkerställa att du har ett abonnemang som passar ditt nuvarande behov till ett så lågt pris som möjligt.



Du har även möjlighet att se över ditt abonnemang i kontakt med vår kundservice eller någon av våra 3Butiker om du hellre vill det.



Ha en fin helg nu!

Lämna en kommentar