Besvarat

Sony xz2 premium

  • 10 September 2018
  • 5 svar
  • 163 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej! Någon som vet när Xperia xz2 premium finns att köpa hos tre?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Pettersson 11 September 2018, 17:22

Visa original

5 svar

Jag vill också veta. 😁
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Jag tror tyvärr inte att det är information man går ut med, utan om efterfrågan finns så kommer 3 att ta in den i sortimentet. Spontant tänker jag dock att detta inte kommer att hända eftersom de redan säljer XZ2 och XZ2 Compact.

Du kan däremot alltid köpa en telefon med 3Abonnemang hos en återförsäljare. Exempelvis Elgiganten/Phone House brukar kunna sälja alla mobiler med abonnemang från olika operatörer. Besök en sån butik så kan du nog få telefonen ganska snabbt :)

Lycka till!
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Jordvi och @CheMas!

Den frågeställningen är en av få frågor som nog enbart kan besvaras av de insatta inom Tre.

Förr om åren fanns det på Tre.se en sida i stil med något som "Tre Testar" där man som kund fick en inblick i vad som fanns i "pipeline" i form av kommande mobiler. Idag kan jag inte finna något liknande och då blir informationsspridningen beroende av att någon med insikt delar med sig.

Efter att själv ha haft möjlighet att testa mobilen ifråga kan jag sammanfatta det med "grym skärm men förlegad teknik i övrigt" och när man läser olika recensioner verkar de flesta komma till liknande slutsatser.

Fast om man gillar att se film i mobilen kan jag helt klart förstå intresset. : )
Så en s9 eller s9+ e bättre o köra på?
Användarnivå 5
Emblem +10
@CheMas

Det är en svår fråga att besvara.
Jag brukar rekommendera bekanta att läsa på lite om nya mobiler och recensioner av desamma samt välja ut en 3-5 stycken som man känner är bra alternativ till att bli ens nya mobil.

Därefter är det ut till närmaste butik för kläm & känn samt testa lite olika funktioner som gäller.
Det finns alltid någon som förspråkar en viss mobil men är den rätt för just dig?
Att testa sig fram i ett begränsat urval tror jag är den bästa lösningen.

Svara