Skip to main content
Svar

Spåra beställning extra användare

  • April 7, 2025
  • 2 svar
  • 103 visningar

Beställde en extra användare/familjeabonnemang för ca. 1 vecka sedan men har verken fått bekräftelse eller något sim kort i brevlådan. Hur lång tid tar det? Eller kan jag se någonstans att det blivit rätt (kanske inte ens blev en beställning)? 

Bäst svar av Martin 20 år med 3

Beställde en extra användare/familjeabonnemang för ca. 1 vecka sedan men har verken fått bekräftelse eller något sim kort i brevlådan. Hur lång tid tar det? Eller kan jag se någonstans att det blivit rätt (kanske inte ens blev en beställning)? 

Hej ​@MOlsson 👋

Om du var inne i en 3-butik så skulle du fått ett nytt simkort som kunde användas direkt.

Ringde du kundtjänst om ett Extra Användare så borde det kommit på posten..

Har du möjlighet att kolla på Mitt3? Där ser du direkt om någon extra användare har blivit registrerat.

2 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Beställde en extra användare/familjeabonnemang för ca. 1 vecka sedan men har verken fått bekräftelse eller något sim kort i brevlådan. Hur lång tid tar det? Eller kan jag se någonstans att det blivit rätt (kanske inte ens blev en beställning)? 

Hej ​@MOlsson 👋

Om du var inne i en 3-butik så skulle du fått ett nytt simkort som kunde användas direkt.

Ringde du kundtjänst om ett Extra Användare så borde det kommit på posten..

Har du möjlighet att kolla på Mitt3? Där ser du direkt om någon extra användare har blivit registrerat.


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • April 8, 2025

// Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //