Hej!
Fick en påminnelse om att betalning saknades för några dagar sedan. Betalade då omgående förfallen faktura, vilken även står som "betald" på "Mitt 3", men likväl är mitt abonnemang nu spärrat? Jag förstår inte varför det har blivit spärrat nu när jag åtgärdade betalningen i tid och fakturan dessutom står som "betald"?
Med vänlig hälsning
Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
Sida 1 / 1
Tillägg: Jag genomförde "direktbetalning" som tipsades om i sms:et från er just för att undvika förseningen/spärren. Detta gjordes som sagt för flera dagar sedan
Hejsan @Betty och välkommen till vårt forum! I Detta fall behöver du kontakta vår kundservice på 0735300400 för att kika på detta.
Jag önskar dig en god jul!
Jag önskar dig en god jul!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.