Skip to main content
Besvarat

Spärra abonnemang

  • 21 april 2019
  • 1 svar
  • 847 visningar

Har tappat företagsmobilen försökt att spärra
genom tre kundtjänst. Men mitt person nummer fungerar inte provade org numret också fungerade inte heller som sagt det är ju lång helg ingen svarar går det inte att spärra på något annat sätt tacksam för svar mvh Plumsen

Bäst svar av Emanuel

Hej @Plumsen

I detta fall behöver den ansvariga för företagsabonnemangen kontakta vår företagskundservice för att vi ska kunna spärra telefonen.
Visa original

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 29 april 2019
Hej @Plumsen

I detta fall behöver den ansvariga för företagsabonnemangen kontakta vår företagskundservice för att vi ska kunna spärra telefonen.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies