Besvarat

Spärrade telefoner

  • 9 October 2018
  • 3 svar
  • 230 visningar

Hej jag skulle vilja att någon från kundtjänst kan ringa upp mig för det är lite brådskande för ni har spärrat min och sambons telefon och nu är de så att vi ska ut o resa imorgon och vi får sms biljetter som vi måste visa upp på tåget . Fick meddelande av er där de stod att betalas räkningen direkt så sätter ni på telefonerna igen
så snälla ringa mig 0760088009

mvh Jesper karhu
icon

Bäst svar av Tristan 9 October 2018, 18:39

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Jesper!

Om ni gör en kortbetalning via Mitt3 brukar abonnemangen vara igång igen rätt snabbt, men det kan ta upp till 24h.
Ifall ni har gjort betalningen på något annat vis är det först när pengarna har inkommit till 3 och blivit registrerade på ert kundkonto som spärren släpps.

Ett alternativ är att logga in på SJ, ifall ni har beställt som inloggade, och välja att få biljetten som E-biljett istället. Om ni inte har varit inloggade kan ni alltid få hjälp från SJ:s Kundservice via deras chatt här.
Ska resan utföras av något annat tågbolag får ni helt enkelt vända er dit, jag har bara koll på SJ som den trogna resenär jag är.

Avslutningsvis vill jag bara påpeka att 3Community inte har något med 3:s Kundservice att göra utan är en funktion där 3:s kunder kan hjälpa andra kunder genom att dela med sig av kunskap och erfarenheter.

Hoppas att något av ovanstående löser ert biljettproblem.
: )
Men kan ni inte kolla om pengarna har kommit in ? För måste få uppspärrade våra telefoner för har en son som är på dagis på dagarna måste kunna vara kontaktbar
Användarnivå 5
Emblem +10
Återigen 3Community är inte en del av 3:s Kundservice och jag har lika lite möjlighet att se dina fakturor och betalningar som du har att se mina, då jag också bara är en kund hos 3. : )

När det gäller inbetalningar som är utförda via betalningsorder med internetbank eller något annat tillvägagångssätt är det först när pengarna har kommit in och blivit registrerade som systemet kan släppa på spärren.
Det innebär alltså att så snart som betalningen finns på ert kundkonto kommer också spärren att släppas på. Detta sker med automatik och det är inget som någon hinner se innan det har skett.

Om du vill ta kontakt med Kundservice för att trots ovanstående förklaring be dem titta på huruvida betalningen redan har mottagits kan du göra det via chatten här.

Svara