Skip to main content

Hej, jag har spärrat mitt abonnemang pga stulen mobil. 

 

Hur kan jag få nytt simkort och öppna upp abonnemanget igen? 

Hej,

 

du behöver kontakta 3Kundservice eller besök en 3Butik så kan de hjälpa dig vidare. :)


Hej. Jag har tyvärr råkat ut för våldtäkt och grova sexuella övergrepp och har äntligen fått svinet häktad. Mitt nummer är 076-X-X-X-X-X-X och jag har har haft det sedan november 2017 och har nästan alltid skött detta eller i så fall hört av mig till Er om detta. Tyvärr kunde jag enbart betala bredband och det ligger 2 obetalda fakturor en la på 1201 kr samt en på 524 spänn men jag har hört av mig och förklarat anledning och ber verkligen om ursäkt och hoppas ni kan gå med på att förlänga förfallu datum till 28 maj 2020 då betalar jag allt. Hoppas ni kan ta bort spärren så det fungerar igen. Jag kommer skicka till Er från min mail också. Mvh Samantha. 


Lämna en kommentar